Syster kommer hit!

Idag gick vi upp tidigare än vanligt för att följa med mami till Strömpilen. Malin skulle kolla på en bikini och jag halvsov. Haha, har verkligen varit sjukt trött idag, bara för att jag håller på att vända tillbaka dygnet lite.
Hittade ett sött aprikosfärgat linne på rean också. Jag som inte tänkte köpa något... Men älskar aprikosfärgade toppar! :o
Sen satt jag med Malin inne på donken och så somnade jag där... Så smög det runt någon tjock gubbe och stirra på mej, haha *undra varfööör*, sen när vi gick ut satt han på en barnstol och laddade mobilen...

Nu sitter vi mest och väntar på pizza och min syster! Hon ska komma hit idag och stanna till söndag :) Blir kul!
Hoppas det blir lika fint väder imorgon som idag så att man kan sola och bada :)



Man får hoppas att man får mera färg imorgon då! Hellre räka än blek?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0