Twilight imorn! :D

Ja, vad ska man säga? Shutter Island var väldigt rörig men i slutet förstår man allt, precis som alla har sagt till mig.
Efter vi sett ungefär en halvtimme så förstod jag hur det var, eller ja, jag sa hur jag trodde det var och så var det rätt. Har sett liknande filmer och då har det alltid varit samma grej, så det kanske inte var så svårt att lista ut :)
Den var ändå ganska bra, eller okej. Ingen film man ser två gånger om man säger så :P


Imorn ska jag i alla fall se Twilight - Eclipse på bio, äntligen!! Velat se den sen den kom på bio men ingen annan har velat se den... Men min kusin har sett den och ville gärna gå igen så det blir vi två ;D Äntligen någon med lite vett i skallen! ;)





Kommentarer
Postat av: Jennny

Vart har du köpt ditt löshår som du har på den bilden :)?

2011-04-04 @ 17:48:35
Postat av: Ringy

Det e från Tajmahal! :)



http://www.tajmahal.se/

2011-04-04 @ 19:23:19
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0