Babyboom!

Jag och Hampus har en bebis! En åtta veckors angora-hermelinkanin som heter Stampe Han e superliten och supersöt och så fluffig! =) Han älskar torkade bananer och att skutta runt eller bara ligga och mysa. Så sjukt snäll och söt!
Ska ta lite bilder idag eftersom dom blev så dåliga igår (man såg inget) och kameran stängde av sej och höll på.. -.-
Dags för en ny..

Just nu sitter jag i skolan och vill bara hem :P Har haft idrott där vi gick en prommenad men jag gick bara i 20min. Fick hostattacker och skit så tänkte bara att jag inte vill bli sjuk IGEN så jag gick tillbaka.
Sen ska vi bara titta på film på medialektionen. Vi ska se 7:e Inseglet... Lär inte bli så kul. Gammal svartvit film som Ingemar Bergman gjort. Men aja, blir lugnt ialla fall =)

Sen blir det hem och städa, plugga och gosa med Stampe! Den lilla svartgrå lurven e så himla söt när han skuttar runt i sängen<33  Haha, kommer inte sluta tjata om hur söt han e! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0