Fredagkvällen

Sitter och lyssnar på musik och har just ätit pizza. Mmm! =) Var länge sen nu!
Jag köpte en jättesöt tröja/blus på Vero Moda idag. Den e väldigt ljuslila och söt! Kan se om jag hittar nån bild, för min kamera strejkar igen..
Kommer antagligen inte hända nått spec ikväll, ska bara va hemma :)
Imorrn ska jag träffa min älskling! Och eventuellt gå på kalas för mina 3 kusiner som fyllt år nu i mars. Grattis!  Får se om dom fortfarande har feber där borrta :P Sen får vi väl se vad jag och Hampus hittar på! :)




Haha kolla näsan! Har fått världens finne som inte går att klämma, och alla mobbar mej ;(
Mami e värst som skrattar och pekar! :O Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0