Grillkött och bildäck

Maten va awesome! Bland det godaste grillkött jag nånsin ätit. Det var doppat i soya också :o
Sen blev det glass till efterrätt! Tack för middagen och grattis till min lilla mormor! :)


Men när vi skulle hem hände en oturlig sak. Vi skulle fylla på luften i ett däck, men så på nått sätt råkar min papi göra så att all luft i däcket åker ut! Och sen fanns det ingen luft i "fylla-på-luft-maskinen"! Haha så där stog vi.. Men mormor och morfar (bilmekarN) va fortf i närheten så dom kom och hjälpte oss med reservdäcket. Så nu har jag lärt mej att byta däck också! :)

Nu ska jag bara få av mej sminket och sen äta kladdkaka och mysa! :)  Blir att träffa Hampus imorrn!<3 Inte setts sen i söndags, och gu' vad jag har saknat honom! Hihi, men nu e han hemma igen<3





Däck-Ringy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0