Snart e det fredagsmys!

Just nu sitter jag med familjen och tittat på Luftslottet som Sprängdes. Den e ganska bra men lite seg tycker jag. Första filmen e ju alltid bäst? ;)
Igår var jag hos Hampus och vi såg också på film! Hehe, blir mycket film när man inte e helt frisk ^^
Jag har ju fått nått som heter Afte, vilket e en slags sjukdom som kommer i samband med virus (I mitt fall körtelfebern) och då får man blåsor i munnen :(  Så det e därför jag inte ätit normalt på en vecka.
Men jag e på bättringsvägen! =)  Äter mycket ägg och nyponsoppa, haha :P
Ialla fall.. Vi såg på He's the girl igår. Har sett den en gång för några år sen och jag gillar den! :P Älskar sånna filmer när dom byter kroppar osv xD




Imorrn har jag inga planer alls! Blir antagligen bara promenad och TV. Ska ju vila så mycket som möjligt så allt läker snabbare :)



Jusste, vi såg även The condemned igår. Tyckte den va jättehemsk, men ändå rätt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0