Weird day good day

så jävla weird dag idag.. Har gått och trott att det va fredag hela dan typ x'D

Sen på bussen satt det en rövare och sov! :O  han såg exakt ut som om han kom direkt från Ronja rövardotter filmen (ja jag kmr ihåg sånt :) ) !

Sen i skolan va vi duktiga och fottade :) fast jag fick gå till sjukgumman och va där 50min, :O

vi snackade skit om ALLA!!! :]  haha, hon gillade mitt hår för det va så ljust när jag egentligen har mörkt (A) hon hade också så. det va en kvinna med stil, kan jag lova!

 

sen skulle jag hem för hade short short dag :O bussen till stan satt det en läskig gubbe och stirra på mej. han såg sliskig ut i huvet.    ?

Busschaffören till holmsund hade världens största händer typ :o sen mitt i holmsund stannade han vid en hållplats och la hela överkroppen på ratten och typ sov 5min? :S  det va lite random :] haha.  han såg lite ut som en jordnöt btw.

 

kom hem och sov en timme sen bakade jag och mami :]

 

Nu blire belgiska våfflor och sen ere GAME ON!! Jag och Malin äger ju sönder :]

Ere nån som jiddrar så åkerom på en tjottablängare så dom får åka plingplongtaxi till plåsterhuset!!! :@

 

Och det bästa av allt, imorrn kommer min älskling hem igen! :] <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0