-

Kärlek:

Hur många har du varit riktigt kär i? En

Vad tycker du om kärlek? Bästa som finns

När kramade du någon sist? Igår

Saknar du någon speciell person?
Ja…

Har du svårt för att bli kär? Nej, men jag har svårt att riktigt älska någon

Är du singel? Ja

När fick du senast en komplimang? Igår

 

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: Ja

Hånglat med nån riktigt ful: Hahah ja

Hånglat med fler än 50 pers: Nej

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Faktiskt inte

Gjort något riktigt dumt? Många gånger

Gjort något du verkligen ångrar? Absolut

Åkt ambulans? Ja för 2 månader sen typ

Gjort nåt olagligt? ja

Fått din mamma att gråta? Lite för många gånger tror jag..

Slagit ner någon? Självklart, och han förtjänade det

Skämts över dina föräldrar? Nån gång kanske, men inte över nått speciellt jag kan komma ihåg :P

Sagt jag älskar dig och menat det? Ja

Vad hatar du verkligen? Folk som ljuger

Är du ensam nu? Ja

Vill du gifta dig? Om man hittar rätt kille ja :P

Vill du ha barn? Även om jag säger att jag aldrig vill ha barn nu, så tror jag att jag kommer vilja det när jag blir äldre.

 

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Jag

Såg dig gråta? Mamma

Fick dig att gråta? Hampus

Du delade en dricka med? Viktor

Du gick på bio med? Hampus..

Skällde på dig? Typ mamma

Sa någonting till dig och vad var det? Mamma ”Amanda, sjung med i svamp nu!”

 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? Ja, nästan non-stop

Kramat någon? Ja

Pussat någon? Nej

Köpt någonting? Ja

Sjungit? Nej haha

Saknat någon? Så mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0