Fulaste brudklänningarna!

Just nu är det ju rätt mycket snack om kronprinsessans kommande bröllop och när jag kikade runt på aftonbladet.se
såg jag att en ungersk sajt hade rankat de absolut fulaste brudklänningarna. Och jag håller med, dom va verkligen inte snygga! Så vi får hoppas att vår kronprinsessa har bättre smak än dessa brudar...


 

 

Är inte så insatt i bröllopet kan jag tillägga, men min mamma och hennes föräldrar är, så jag kommer troligtvis att titta på det man nu får se av bröllopet. (Det är väl bara när dom åker runt i en vagn?)


Kommentarer
Postat av: Designa Din Blogg - När du vill göra om din blogg

Jodå, man anger kontouppgifter sen när man har fått sitt konto öppnat... då ställer man in det under inställningar.

2010-05-05 @ 20:25:54
URL: http://designadinblogg.se
Postat av: ☆ Carlosa & Sandora ☆

vad bra & söt blogg du har! :D

2010-05-05 @ 23:34:44
URL: http://sscscc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0