Legat utslagen..

Idag har jag inte gjort ett skit! Riktigt tråkigt, men det började med att jag vaknade vid 3 och var jättetrött! Tror det är p.g.a pollen? Är jätteallergisk så jag tror det är därför. Har knappt orkat resa mej ur sängen överhuvud taget.
Så kan det va ibland.. Men nu känns det bättre ialla fall! :D Även om jag har ritkigt tråkigt.
Tänkte först dra till kulturnatta, men så blev det inte. Hade kanske varit kul, inte för artisterna men för folket ;D
Men jag orkar verkligen inte.. :S  Ska kanske fixa någon bättre pollenmedicin som faktiskt hjälper..

Aja, ska sluta klaga! Ska titta på 27 dresses ikväll och sen kanske någon annan film :) Hemmakvällar kan faktiskt vara riktigt mysiga, men jag e less på dom! Haha, nästa helg ska bli bättre ;)
Ska förhoppningsvis färga håret då!  :D Är taggad!







Imorrn ere ju söndag, så vad ska man hitta på då? :o  Egentligen borde jag redigera min musikvideo så den blir klar tills på måndag.. Inte sugen på det alls men jag måste nog :/   Önska mej lycka till :'(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0