Måndag - Ny dag, ny vecka

Sitter i skolan just nu och har rast. Eftersom ingen annan har det så ska jag passa på att arbeta med en bilduppgift som borde varit klar för några månader sen.. Jag gjorde den faktiskt men läraren tyckte inte den blev bra så får lov att göra om. Men det ska nog gå bra =)  Har ju bara 4 veckor på mej att göra alla restuppgifter! Haha, med min takt så lär det inte gå, så får lov att speeda upp lite..

Slutar vid 3 idag så då ska jag träffa älskling på stan och så får vi se vad vi hittar på =)

Aja, måste göra en... eh.. parafras? Haha, tur att jag vet VAD jag ska göra iaf..!



Vigge och jag förra veckan. Fortfarande snö här... :(


Kommentarer
Postat av: Ronja

Oj, är det snö hos er än?

2010-05-04 @ 18:48:21
URL: http://bygoode.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0