Dålig dag..

Idag har jag städat och mått illa med huvudvärk. En riktigt rolig onsdag med andra ord.. Vaknade halv 9 och gick upp då, tänkte vara duktig och försöka att inte sova bort dagen så dygnsrytmen fuckar sej, men neeej! Självklart somnade jag vid ett.. Aja, kommer säkert ändå kunna sova inatt, mår inte super nu heller..

Hoppas på att mina hårfärger kommer snart också, så jag kan fixa med det i helgen :D


Så vill jag göra med håret typ :D Lite råsa bara <3 Iaf till att börja med.. >:D

Haha, jag e sååå duktig på PS .. (a) Eller..

Vill fortfarande pierca läppen, men e typ allergisk (kan ju knappt ha örhängen, halsband och ringar) så vet inte om det går.. Borde testa mot silver och sånt, för att se :o Om jag e allergisk mot det och piercar kan man tydligen få stora allergichocker som också kan bli permanenta, och det e ju inte värt det.. xD Quasimodo på heltid<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0