Hår!

Sitter och kollar i skolkatalogen! Haha, när man bläddrar till min skola så finns det ju bilder med personer från våran skola och så står det vilken skola det är, på en av bilerna finns jag med.. Och jag som verkligen försökte gömma mej från gubben som gick runt och tog kort i skolan en dag men troru inte att han fått en bild på mej, som dom också lägger in där?! Värsta med det är att jag typ skrattar åt något på datan/det Mikael säger, så jag ser ju för nöjd ut.. hahah<3 Gick väl inte att undvika att bli fottad heller... Gubben smög verkligen bakom varenda hörn! :S Typ som att han va en jägare på jakt haha!


I alla fall.. Jag beställde just hårfärger! :D En rosa hårfärg och en vit toning som jag hoppas på ska ta bort lite gula skiftningar i mitt hår =) Har ju varit sugegn på att färga lite av håret ljusrosa, och nu jävlar blire av!
Dessutom var färgerna billiga! 69:- här!


 

Lekte lite i photoshop igår också (jag suger på photoshop, men det är roligt i alla fall :D )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0