Snart helg!

Skrev ingenting igår, var helt enkelt för trött och orkade bara inte. Somnade på bordet under en lektion igår också, och råka dreggla.. Haha, fräschingeN!
Aja, sitter och har psykologi just nu och äter sura bilar! :D Asgott! Sen har jag bara filmkunskap kvar och sen slutar vi. Då ska jag och Jhonny hem till honom och mysa :D Blir där idag och imorgon.

För 2 dagar sen när jag skulle tvätta bort mitt smink så gjorde jag så mascaran var runt hela ögonen som en tvättbjörn. Mamma var i badrummet sammtidigt och så sa jag det till henne lite på skoj sådär, (haha jääättekul) och så ropar hon till min bror "Linus! Amanda was a washbear! :D" Haha, hennes engelska e ju awesome!<3

Så nu e jag en tvättbjörn. Gjorde en coon i håret också igår kväll. Alltså en slinga som ser ut som en tvättbjörnsvans.
Haha, älskar dom, och ville göra det lite för skojs skull :) Älskar att pröva nya saker med håret :D





Dålig bild, jag vet. Tog den nu på lektionen haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0