Rawr! Leoparden e vaken igen!

Åh, jag somnade på Jhonnys mage :] Det var jättemysigt<3 Men nu gick han och åt lunch och sånt, så fick lov att vakna :o Men det var nog lika bra. Brukar ju knappt kunna vakna annars ju.

Sitter och har rast just nu själv. Dom flesta har engelska istället så får lite alone-time ;)  Haha, nejmen.. Har i alla fall historia om en halvtimme. Sen multimedia. Och sist men inte värst, utvecklingssamtal.. *ryser*
Det värsta med det är inte att jag tror dom kommer säga att jag suger på allt osv utan för att det e så himla tråkigt och alltid samma sak.. (Men det kanske bara betyder att jag e trög som inte ändrat på det hehe)


 

 

Jag idag då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0