Awesome helg!

Har haft en awesome helg med älskling med massa mys och godis! :) I fredags såg vi Pretty woman och jag älskade den! :o Så söt film. Sen har vi spelat WoW också, som dom nördarna vi e ;) Vi såg också The last airbender, den var rätt okej, men jag tyckte ändå den var lite.. seg. Men inte dålig i alla fall :)

Sitter och har lunch i skolan just nu, men vill inte äta köttbullar.. Bluh! Är typ helt tomt här också så.. Vet inte vart alla e som kanske ska äta :( Får leva på choklad. Det enda rätta jag kan göra! Nejmen, får se om jag hittar nån ;D
Och vart e min busunge nånstans!? Haha, behöver en mage att sova på.. ;)






Är sjuuukt trött idag också, sov kanske 3 timmar :( Mitt eget fel såklart men jag kunde verkligen inte somna igår! Inte Stampe heller för han sprang runt som ett yrväder i min säng i typ 3 timmar! Haha, lilla bushare<3

Kommentarer
Postat av: weste

hahahah aw ascool bild! =D

2010-10-25 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0