Var ju i stan i fredags

Var ju i stan en snabbis i fredags där jag köpte en ny fondation och en tröja :)
Behövde en bra fondation som inte rann av efter en timme eftersom jag inte vill hålla på att ta på nytt hela tiden, för att det sen ska bli fult och äckligt.. Vill ha ett tunt lager som sitter bra :)

Hade Maybelline fondation mineral fondation och den sög :) För mej i alla fall xD Den rann av direkt plus att den blev pudrig eller vad man ska säga (har väldigt torr hud).




Köpte Maxfactor lasting performance och än så länge gillar jag den :) Sitter bra och man slipper ta på nytt! Känns bra :)


Tröjan köpte jag på Gina Tricot för 249:- Jättemjuk och skön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0