Awesome!

Idag hade jag prov i svenska och jag var awesome! Tror jag i alla fall..
Sen har jag gått och haft sjukt ont i öronen och halsen.. Det vägrar verkligen försvinna!! Riktigt irriterande.. Kan varken äta eller dricka normalt :(
Efter skolan var jag med Jhonny ett tag :) Vi såg nya predator filmen, fast hann inte se klart hela, men den var i alla fall bra så långt vi kom :D Ska se klart den imorn eller fredag :)

Sen ikväll har jag gosat med kaninungarna såklart. Dom växer mycket på bara en dag! Dom skuttar/kryper runt mera nu också.
Nu ska jag gå och våga håret lite så jag slipper fixa så mycket med det imorn på morgonen!


Haha älskar min mobilkamera <333333 not. Allt blir typ gult och fult.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0