Sir gay

Ja jävlar ja nu e jag tillbaka! Var ju förbannad igår! :c RAAAWR!! Haha, nejmen, bråkade med nåt cp som verkade ha något problem och drog mej i håret och kallade mej hora? Hmm.. Någon hade visst lite jobbigt med att vara ful :)
Haha, fan vilket damp jag fick, men slog inte :') Men händere igen så kommer jag inte vara lika mogen :@

I alla fall... Hostar fortfarande livet av mej och det går verkligen inte över! Lär ju få feta magmuskler snart så mycket som dom får jobba ;)  Fast det har jag redan... Eller va?!

Juste, en snubbe som skrivit en bok som Mark hade i skolan hette Sergei. Get it?
Bara jag och en kille tyckte det va roligt :(

Ska äta pizza nu igen och dricka cola, för det e jag värd. Hejdå!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0