Bel tumör iz gone.

Hej era as.
Idag var jag och tog bort tumörsaken. Det gjorde ont som fan för jag fick ingen bedövning. Den skulle typ inte ha nån känsel, ÄVEN fast jag berättade att det gjorde skitont när dom ens peta på den och så. Men ne, den hade ingen känsel :'))) Det hade den visst. Höll på svimma, det kom 10 liter blod på 2 sekunder och det var inte över ändå. Dom skulle sen laplisera så att det skulle sluta blöda. Då lägger dom på nåt som bränner som fan och blir helt svart på huden. Kändes precis som om man tände eld på fingret.
Höll på att svimma igen varje gång dom gjorde det. Men sen var det klart! Är jätteglad att den äntligen är borta! :D
 
Edit: Den kom tillbaka<333
 
Fick en kycklingmacka från café Victoria och en nyckelring med en söt kanin på! Haha, mami hade hittat den inne i affären på sjukhuset och tyckte den var så söt och passade mej! :D Mycket finare än den gröna saken jag hade på min hemmanyckel innan...
 

 
 
Trackback
RSS 2.0