Fixa håret

Har precis sett klart på Mean girls 2. Såg den inte innan för jag hann inte. Den var väl okej men inte alls lika bra som den första, men det kunde man ju förstå! =) Störde mej bara på hon Mandi.. Alltid i såna filmer så är ju "ledaren" för det snygga tjejgänget överdrivet snygg, rik och verkligen överlägsen alla andra. Men i den här var hon ju bara patetisk och hade hästansikte.. haha det gick bara inte ihop! xD Det jag störde mej på hela tiden va att det såg ut som hon hade tandställning över och underkäken fast hon inte hade det alls.. :s Haha, aja!

Ska fixa mitt hår lite nu, så jag slipper imorgon! Har haft det rakt jättemycket nu så e lite trött på det.. Får se vad jag gör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0