Malin drack hopkoket!!

Hej era vidriga as! ♥ Jag och Malin drog till stan idag vid 10, shoppade lite och sen åkte vi till min skola där jag gjorde ett prov, som gick fuckin aaaawesome! Duktig e man ju. Sen åkte vi tillbaka till stan och åt, köpte lite saker tror jag. Haha bäst minne har man ju också..
Köpte i alla fall nya lackleggins, nytt läppstift, en kjol och ett linne. Och ett cupcake-halsband! Och så fick man nån ful läppglans med haha! ♥
Sen åkte vi hem till skogen igen. Då bakade jag sen gjorde vi middag! Pizza ♥ Tyvärr så drack Malin hopkoket!! :(
Ska se hure e med henne..
Sen måste jag hinna nån ny fin trasa att slänga på mej på fredag. Om det blir nåt.. Annars då jävlar!
Men jag styr med järnhand här hemma, så jag får min vilja igenom...!



glad_chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0