Plugga och sminka

Yo yo yo rapmaster X is in da hoooouse!  ... Linus tyckte tydligen inte om att jag förgyllde hans kväll igår med min fina rapplåt, och fråga bara om jag var full. Jag va fan skitbra och oövervinnelig :')
Har varit till sjukhuset och kollat upp fingret, och det såg väl bra ut även om man inte direkt kunde se eftersom dom lapliserade för två dagar sen och då blir det som en svart skorpa över. Men ja, det ska nog läka fint! :D
Sen gick jag och mami in till MQ där jag köpte ett skärp och mami köpte en tröja inne på H&M.
Min neutralizer från Make-up Store kommer bli skickad hem till mej! Yeey! Hoppas jag får den snart! =)
Jag måste plugga till två prov idag, usch.. 1700-tals litteratur och Revolutioner. Inte så kul precis...
Sen ska jag nog sminka lite! Är så sugen på att göra arabisk-inspirerat med silver och svart eller guld och brun.
Eller testa rock-sminkning. Ska ju sminka min kusin till en fest med rock-tema, så vill pröva lite innan först! :D
Mami och Malin lär ju få va försökskaniner ;) Är inte van alls att sminka någon annan så.. :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0