Nykter kväll.

Jaa, blev lite för mycket för mej igår.. Ville inte va så jobbig xD  Men inte bakis och mådde inte dåligt igår heller i alla fall! ;D Så Det var ju skönt. Ni får nog gömma rommen för mej i fortsättningen. Haha

Idag ska vi äta hemmagjord pizza och inte göra nånting. Vad vi vet i alla fall =)
Kommer inte ihåg vad jag va sur för.
Här börjare.



Haha, Weste jag och Malin.

Malin vill inte!

När sminket var borta och jag och Malin låg i sängarna så tvingade jag Malin och Linus att ta fina bilder med mej..

Haha tyvärr..

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAHAHA VAD ÄR DET HÄR?!

2011-01-15 @ 04:43:03
Postat av: Ringy

Du älskare!

2011-01-15 @ 19:15:30
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0