Badat idag!

Idag tog jag och Linus årets första dopp! I havet, och det var iskallt först, men sen vande man sej :D
E ganska brun nu också, men mer skare bli ^_^
Annars har det inte hänt så mycket, men man orkar typ inget näre e så varmt :')  Hoppas på många såna här dagar i sommar!
Stampe hade rymt på något sätt idag, så han sprang runt på gräsmattan utanför Druvans bur, men när han såg mej skuttade han till mej, så det var inga problem att få fast honom!<3 Sen gosade vi, och sen med Ninen också :3  Dom e så mysiga!
Och imorrn är kaninungarna 10 dagar och då kan dom börja öppna ögonen! ^_^ Riktigt söta och rörliga små busungar redan! Druvan e helt underbar med dom också, och jag får hålla på med dom hur mycket jag vill även när hon e i buren<3

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Jag vill bara tala om för dig att du är sjukt snygg och jag tycker du borde vara mer social med din blogg så kommer du att komma riktigt långt! Och nu tar jag modet att skriva eftersom att det är mycket roligare att blogga när man får kommentarer, right? Pusss

2011-06-12 @ 12:13:08
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du visa hur du sminkar dig? Plz

2011-06-12 @ 12:36:46
Postat av: Ringy

SV; Oj, tack så mycket! :D Blir jätteglad!<3



Sminkar mej inte så speciellt tyvärr så vet inte hur roligt det skulle vara :x La i alla fall upp en bild idag på en lätt ögonsminkning idag. Inge eyeliner eller lösfransar dock, eftersom jag har så jobbigt med pollen och tårande ögon nu :') Så håller det enkelt :D

2011-06-12 @ 18:25:26
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0