Tråkigt väder en tråkig måndag

Idag har det varit tråkigt väder igen, så har mest varit inne. Låg faktiskt i sängen till 3! Sen har jag bakat hallonpanacotta, och jag och Linus såg på en läskig film, men minns inte vad den hette :o
Har inga bilder nästan på den här datan :')

Sen för ett litet tag sen kom jag på att ingen hämtat posten idag, så jag tog med mej Nalle dit. Mina 3D naglar hade kommit! Så sjukt söta! Ska ta på dom imorgon tänkte jag, efter jag tvättat håret. Märkte btw att jag har 2 cm utväxt (färgade på påsklovet)! Det syns inge bra när jag har håret som jag brukar, så därför har jag inte tänkt på det innan. Kul! :D Vill verkligen att det ska växa nu! Tar hand om det så bra jag kan, undviker att tvätta, platta osv för mycket, och det har jag lyckats med! Haha, ingen mening dom dagar jag bara e ute i skogen ändå...
Mest har det nog växt bättre eftersom jag inte bleker längre. Skitbra :D Plus att jag inte får några sår i hårbotten längre.. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0