Bättre idag

Jag blev gladare sen idag för när vi skulle hem efter ha varit till djuraffären och OBS (där jag somnade i bilen medans haha) så köpte vi pizza! Nom nom nom! Skulle gjort det igår men det blev idag istället. Gott var det!
Sen har jag typ inte gjort någonting. Gosat med kaninerna lite, men inte så mycket som jag hade velat ;< 
Har varit sjukt trött idag, kliat i ögonen osv. Dö, pollen dö!
Imorgon kanske jag bli kvar hemma. Har bara en lektion eftersom idrottsläraren e sjuk, och vet inte om jag orkar åka dit eftersom det tar hela dan att åka fram och tillbaka även fast det bara är en lektion... Så får se!
Sen har jag kört varje dag sen i lördags! :D Har ju inte kört på hela vintern och hösten men nu kommer jag igång igen! Har gett mej fan på att jag ska ha det där förbannade plastkortet...

Lilla baby hänger med<3

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

fin bild:)

2011-05-18 @ 22:39:22
URL: http://isabellepalmgren.myshowroom.se
Postat av: Ringy

Tack så mycket! :D

2011-05-18 @ 23:24:55
URL: http://ringy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0