Chillar med nutten ♥

Sitter i sängen och chillar med stampe. Vi myser! Han vill bara ligga och bli klappad på huvet och tvätta min arm ♥
Haha, snutte! ♥
Imorn ska jag till skolan.. Bleh. Inte varit där på hela förra veckan och den här. Ingen lust alls att gå dit heller. Men jag måste för vi ska filma. Hoppas bara inte mina scener, för kul när mina läppar har sår och blåsor sen det kom in smuts när jag slet av halva läppen ;););) Duktig_chey. Och äcklig.. Ser förjävlig ut.
Var på astmakoll idag, och det hade inte blivit bättre alls. Dels därför jag fortfarande är så sjukt trött hela tiden. Jag får inte in nog med luft. Så nu har jag fått dubbla dosen och se om det hjälper.. Uuh, life sucks.

Jag ser ut som bajs, kul va? Innan läpparna dog också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0