Tumörsåret ska bort! :@

Idag var jag till sjukhuset, handplastikkirurgen! För 3e gången haha.. Dom brände på tumörsåret den här gången med, och fick med mej två stickor hem också så jag kan bränna själv imorn och på fredag!
Sen får vi se hure ser ut efter helgen.. Hoppas att det försvinner! Haft sen i December nu, och det blöder ju inte lite xD Som tur e är den i alla fall inte så där jävla stor som den va innan dom KLIPPTE av skiten!

Aja, ska gejma lite till sen se film och sova tror jag :) Har sovmorgon imorn iaf! ^__^


150 kilo fettot Ringy med en chipsskål på huvet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg titta gärna in på min! :)

2011-05-19 @ 21:17:27
URL: http://miriamhovmoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0