Bloggar igen?!?!?!

Yo yo yo blogggeeen!

Har precis beställt nya tunnlar till öronen, vill ha en klänning från H&M och vill ha nya tatueringar.
Köper kanske klänningen imorn, om jag orkar :D Slutar vid 4, så får se, men måste ju antagligen in på systemet ändå. Fest på fredag typ :PppPPppp osv.
Idag åkte jag och Jesper till skolan. Jag somnade nästan direkt och vaknade runt 12 när jag skulle till ljusbehandlingen. Haha, så lömsk jag e!<3
Sen kom jag hem och åt pizza :D Och saknade Jesper, som vanligt när jag inte e med honom :3 Men vi ses imorn så det blir bra!  Sen nästa vecka har vi lov! Whiiie! Vi ska ju hämta hem lilla Bamse då också. En ny liten pomeranian. Myrans man, wihiihiih. Sneaky och gifter bort min hund sådär.

Gammal bild men har typ samma hårfärg nu, esh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0