Magnetröntgen i Lycksele

Idag klev vi upp tidigt och åkte till Lycksele sjukhus för jag skulle på magnetrötgen där. Var lite nervös för att åka in i ett rör där det låter en massa, men jag fick öronproppar och hörlurar. Även om man knappt hörde någon musik, och ögonpropparna inte hjälpte, men jag somnade där i ändå! :')

Här var vi alltså idag:

Efter det åt vi lunch i Lappkåtan haha! Det var gott :D Efter det gick vi in på dollarstore. Jag har aldrig varit där, så det tyckte jag var kul :D Hittade faktiskt två saker som jag tänkt köpa! En vit ögonskugga och silverglittrigt nagellack. 20:- och 10:- . Det var ju värt det :) Köpte en klippoteket hårspray eftersom min snart e slut. Sen hittade jag ett gulligt långt halbansd, och en liten sax (till ögonbrynen). Behövde ju en ny :)
Lappkåtan




Dollarstore
Efter det åkte vi till djurparken där men det var stängt! :(  Jag som var så taggad på att se gummimunnar (björnar), vargar, sälar, rävar och bävrar och sånt! :o
Så vi åkte hem istället! Eller till Strömpilen.. Köpte en blekning till underluggen, *busig* får se imorn hure blev!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0