Smink - Brownie

Eftersom jag haft tråkigt idag så prövade jag två sminkningar! :D  Här är den första (ett öga)!
Ignorera att jag får gingerögonbryn med blixten haha :')





1. Primer på ögonlocket.






2. Måla såhär med en brun skugga.







3. Sudda, sudda, sudda!



4. Eyeliner. Valde en tunn linje. Även på halva undre fransraden.


5. På med lösfrallor och det är klart!












Vad jag använde:
Mörkbrun färg till globlinjen
Lösögonfransar
Använde inte allt av det som kommer nu, så kolla vilka nummer det är :)

1. Eyelid Primer från E.l.f
2. Colossal Volym Express Mascara från Maybelline.
3. Eyeliner från H&M (Rekomenderar. Mycket lätt att använda!)
4. Vit Inliner kajal från Isadora.
5. Matte shadow från E.l.f i färgen Nude.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0